micul dictator arata fata adevarata a unor politruci cum ar fi: Laszlo Borbely, Gyorgy Ervin, Emil hop poc Boc, Marcel Hoara (Bocul de la Gorj, pixuletele topi-top, ciumpilica-tiriplica, politicianul de matineu), Attila Korodi, Livache Negoita, George Scripcaru, Raduly Robert, Antal Arpad, Sorin Oprescu, Virginia Stefanica, Nicolae Nemirschi, Radu Mazare etc

luni, 15 februarie 2010

Hasotti catre Urban : ce te intereseaza pe tine ca senatorii liberali nu vin la sedinte ? Har-Cov-ul stie de ce!

Va aduceti aminte ca am contestat aceasta masura de a se face Plen la Senat luni si marti ?
http://www.urbaniulian.ro/2010/02/11/de-ce-nu-cred-in-basmele-cu-incalzirea-si-aerisirea-salii-de-plen-de-la-senat/

Ei bine, suparare nevoie mare la liderul senatorilor liberali Puiu Hasotti impotriva mea dupa ce am scris asta [ http://www.urbaniulian.ro/2010/02/10/cum-a-trecut-prin-adoptare-tacita-legea-parlamentarilor-maghiari-prin-care-romania-va-fi-impartita-in-16-regiuni/ ] . Astfel ca astazi in Plenul Senatului cand i-am criticat pe TOTI senatorii care nu vin la lucrarile de Plen sau la comisiile parlamentare, m-a trezit luat la rost de liderul senatorilor liberali care mi-a spus " ce te intereseaza pe tine ca liberalii nu vin la sedinte ? vezi-ti domne de treaba ta ca senatorul este o institutie {?!?!} si nu este obligat nimeni se vina la program{?!?!}". Pai asa a trecut legea cu regionalizarea tarii prin adoptare tacita din cauza chiulului ordinar al unor senatori, platiti sa vina la Plen si la comisii......

Dragi alegatori romani, eu unul am ramas interzis si sper ca la vot asemenea "gandiri" sa nu mai primeasca votul nostru pentru ca pur si simplu nu merita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu