micul dictator arata fata adevarata a unor politruci cum ar fi: Laszlo Borbely, Gyorgy Ervin, Emil hop poc Boc, Marcel Hoara (Bocul de la Gorj, pixuletele topi-top, ciumpilica-tiriplica, politicianul de matineu), Attila Korodi, Livache Negoita, George Scripcaru, Raduly Robert, Antal Arpad, Sorin Oprescu, Virginia Stefanica, Nicolae Nemirschi, Radu Mazare etc

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Marcel Hoară, boc-ul de la Gorj

Marcel Hoara
Fiind privitor al realităţilor României în timp de criză, în ultima perioada constat apariţia pe ecrane a unui personaj caragialian sub numele de Marcel Hoară, preşedinte al ANDZM. Nu este zi sa nu îl vezi pe Realitatea, Antena 3 sau alta televiziune unde este trimis de către partid. Uneori mă întreb când mai doarme, când mai mănâncă pentru ca e mereu în emisiuni. Asta nu ar fi ceva rău, numai că am aflat ca este de la Gorj. Am început atunci să încerc să înţeleg ce spune pentru ca el vorbeşte dar nu spune mai nimic.

După un timp mi-am dat seama care este rolul lui. Marcel Hoară este Boc-ul pus la crescut al PD-L. El laudă iniţiativele guvernului Boc sau ale miniştrilor și mai ales pe Băsescu. Poți înţelege până la un punct, dar în cazul lui s-a întrecut orice limită. Îmi este jenă că sunt din Gorj. Doresc sa nu pomenesc nimic despre latura penală în care am înţeles că este bănuit.

Ce m-a pus pe gânduri a fost o emisiune in care participa Hoară și Victor Ciorbea și acesta din urma i-a prezis: "vei avea mare viitor în pd-l domnule Hoară" și a explicat aceasta afirmaţie prin faptul ca îl lauda peste măsură pe Băsescu.

Marcel Hoara in studio
În ultima emisiune de la Realitatea Tv pe care am rezistat să o urmăresc când moderatorul a cerut invitaţiilor să dea note guvernului media a ieşit 5,72. Marcel Hoară s-a revoltat și a zis că guvernul este de nota 10 și că această notă de 5,72 este "profund incorectă" explicând că nota e data de invitaţi printre care sunt și adversari politici și ca nu ar fi corect și ca notele trebuiau date de oamenii din public. Un invitat a remarcat că dacă era așa, nota obținută ar fi fost 3.

Am menţionat că a fost ultima emisiune nu pentru că Hoară nu a mers de atunci la încă 300 ci pentru că nu am putut să le mai urmăresc fară să îmi montez ştergător de parbriz pe televizor din motive lesne de înțeles.

Unii ar spune ca asta trebuie să facă un politician, să laude partidul din care face parte indiferent de ce prostii face și să venereze conducătorul suprem, în cazul lui Hoară, pe Băsescu. Dacă asta însemnă să fi om politic bun, atunci Hoară este excelent și nu e de mirare ca e trimis la toate emisiunile. Eu cred ca un pic de decență și bun simt ar trebui să existe și în politica, chiar și la PD-L.

Îmi e jenă, milă dar sunt și dezgustat de acest demn urmaş a lui boc pentru că lumea a început să afle ca este de la Gorj.

Un prieten îmi spunea ca Hoară tot merge la emisiuni și așteaptă să cadă în cap la fel ca Boc, să devină și el celebru. Păcat ca Andrei Gheorghe nu mai face emisiuni! Da cine știe…

Modelul PD-L de om politic tânăr este absolut jenant: ridzi, boureanu, hoară, udrea, elena băsescu... și lista ar putea continua. Dacă acestea sunt modele ale tinerilor politicieni de succes nu e de mirare ca tot mai mulți din generația tânără preferă să emigreze și că absenteismul la aceasta generație este atât de ridicat.

Închei acest articol cu indemnul celebrului Suțu de pe blogul sau: "să-i convingem pe băieţii de la PDL să facă o pauză de Hoară. Pentru sănătatea lui. Şi a noastră." No more Hoară, mai ales ca așa cum scrie Marian GHITEANU de la Ziua "Hoară este trompeta PDL pe bani publici".

Mitică Dezgustatu' http://www.ziarulgorjului.ro/ar/politica/marcel-hoara-bocul-de-la-gorj/


Definiţia boc-ului data de Octavian Paler


Update:

1) Marcel Hoara (afara ploua) zice ca economia si-a revenit ca a vazut el mai multe masini pe strada (in ziua aceia plouase)

2) Marcel Hoara starneste hohote de ras

3) Marcel Hoara pus la punct si trezit la realitate

4) M. Badea: "Marcel Hoara, politician de matineu"

5) M. Badea: "Marcel Hoara - pixuletele topi-top"


6) M. Badea: "Marcel Hoara - ciumpilică, tiriplică"


7) Marcel Hoara: "Și ce, e vreo problemă ?"


Un comentariu:

  1. marcel hoara este o sluga careia i se mai arunca cate o ciozvarta pentru meritul de a linge bine picioarele... l-a depasit pana si pe boc, simbolul servilismului

    RăspundețiȘtergere