micul dictator arata fata adevarata a unor politruci cum ar fi: Laszlo Borbely, Gyorgy Ervin, Emil hop poc Boc, Marcel Hoara (Bocul de la Gorj, pixuletele topi-top, ciumpilica-tiriplica, politicianul de matineu), Attila Korodi, Livache Negoita, George Scripcaru, Raduly Robert, Antal Arpad, Sorin Oprescu, Virginia Stefanica, Nicolae Nemirschi, Radu Mazare etc

marți, 2 martie 2010

dan tanasa: Cu drag, presei de limba maghiara...

Intrucat am fost contactat in ultima perioada de catre mai multi reprezentati ai mass-media de limba maghiara care doreau sa afle parerea subsemnatului in legatura cu diverse demersuri ale mele doresc sa fac unele precizari...
Dupa cum le-am spus si celor de la Duna TV si celor de la Radio Regio, dar si altora din presa de limba maghiara, nu am nimic de declarat presei de limba maghiara. Ttot ce am de spus spun aici sau institutiilor statului carora ma adresez. Datorita articolelor scrise la comanda si pe care le publica pseudo-ziaristii din presa de limba maghiara din Romania, subsemnatul am fost de nenumarate ori amenintat cu moartea.
Opinia mea despre mass-media de limba maghiara este cat se poate de cristalizata si poate fi argumentata simplu: presa de limba maghiara din Romania este una nationalist sovina, fara cele mai elementare norme de igiena intelectuala si fara cele mai elementare norme de deontologie profesionala in ceea ce priveste jurnalismul. Presa de limba maghiara din Romania nu are nimic in comun cu obiectivitatea, impartialitatea, dreptatea sociala, echidistanta si promoveaza, prin materialele semnate de tot felul de labagii, doar ura interetnica, revizionismul maghiar, sovinismul si antiromanismul. Punctez doar faptul ca toata presa maghiara din Romania a luat foc in 2008 cand am sesizat CNCD in legatura cu cazul concursului discriminatoriu organizat de CJ Covasna pentru postul de director al Bibliotecii Judetene Covasna dar aceeasi presa de limba maghiara a tacut atunci cand Tamas Sandor a pierdut la Inalta Curte de Casatie si Justitie procesul impotriva CNCD, fiind acum nevoit sa anuleze acel concurs.
In concluzie, ii rog pe cei din presa de limba maghiara sa nu ma mai plictiseasca cu ipocrizia lor pentru ca nu ii ccrede nimeni!

Sursa: http://tanasadan.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu