micul dictator arata fata adevarata a unor politruci cum ar fi: Laszlo Borbely, Gyorgy Ervin, Emil hop poc Boc, Marcel Hoara (Bocul de la Gorj, pixuletele topi-top, ciumpilica-tiriplica, politicianul de matineu), Attila Korodi, Livache Negoita, George Scripcaru, Raduly Robert, Antal Arpad, Sorin Oprescu, Virginia Stefanica, Nicolae Nemirschi, Radu Mazare etc

vineri, 29 ianuarie 2010

Târgu-Jiu: Mormane de gunoaie în cartierele tiganilor

Tiganii din cartierele Panduraş şi Obreja recunosc că aruncă hainele vechi pe câmp. Majoritatea loclanicilor din cele două cartiere târgujiene îşi câştigă existenţa din comercializarea de haine second-hand.

În cartierele Panduraş şi Obreja au apărut în ultima perioadă tot mai multe depozite necontrolate de deşeuri. Localnicilor le este mai la îndemână să arunce hainele vechi, molozul sau excrementele animalelor pe vastul câmp care se întinde lângă calea ferată. Cu toate că reprezentanţii firmei de salubrizare Polaris au amplasat în zonă un container cu o capacitate de 17 metri cubi, etnicii aruncă deşeurile lângă acest container, unde s-a format o groapă de gunoi. Pentru a preveni acest aspect, conducerea firmei de salubrizare a început o campanie în zonă. Astfel, de astăzi înainte, tiganilor le vor fi ridicate hainele vechi direct de la poartă, la acelaşi tarif pe care îl plăteau şi până acum. Unii dintre tigani au recunoscut că au mai aruncat şi ei deşeuri pe câmp, dar promit că nu vor mai recurge la astfel de gesturi. „Este bine cum au zis reprezentanţii Polaris. O să scoatem la poartă hainele vechi, să le ia ei, nu le mai aruncăm pe câmp. Am aruncat şi eu excremente de la cal peste calea ferată. Am văzut că alţii aruncau haine vechi pe câmp“, spune Marin Anghel, un localnic. „Toată mahalaua aruncă haine vechi pe câmp. De obicei, eu le dau foc hainelor care sunt vechi şi nu le mai pot vinde“, spune Antonia Fotă, o altă localnică din cartier.

Tone de gunoaie strânse de pe câmp

Numai săptămâna trecută, reprezentanţii firmei de salubrizare au strâns de pe câmpul din zonă peste 20 de tone de deşeuri, printre care haine vechi, moloz şi crengi. „În ultima perioadă, am observat că în această zonă se formează depozite necontrolate de gunoi. Având în vedere că 80 la sută din populaţie este formată din tigani, am apelat la reprezentanţii acestora pentru a merge din poartă în poartă. Le-am împărţit fluturaşi cu amenzile pe care le riscă şi le-am spus să scoată la poartă deşeurile, iar maşina le va ridica de acolo, nu de pe câmp“, spune Luis Popa, directorul Polaris.

Sursa: Adevarul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu