micul dictator arata fata adevarata a unor politruci cum ar fi: Laszlo Borbely, Gyorgy Ervin, Emil hop poc Boc, Marcel Hoara (Bocul de la Gorj, pixuletele topi-top, ciumpilica-tiriplica, politicianul de matineu), Attila Korodi, Livache Negoita, George Scripcaru, Raduly Robert, Antal Arpad, Sorin Oprescu, Virginia Stefanica, Nicolae Nemirschi, Radu Mazare etc

miercuri, 7 aprilie 2010

Urban Iulian: Cum a vrut sa ma omoare soferul masinii B-63-WPO

---------- Forwarded message ----------

From: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
Date: 2010/4/7
Subject: Plangere impotriva conducator auto B-63-WPO
To: IPJ ILFOV <ipjilfov@if.politiaromana.ro>

Catre IJP Ilfov

Subsemnatul Iulian Urban, va inaintez prezenta plangere prin care va aduc la cunostinta faptul ca in seara zilei de 07 aprilie 2010, in jurul orelor 19:40 in timp ce rulam pe DN1 in localitatea Otopeni pe sensul de mers spre Ploiesti cu o viteza de 70 km/h , fiind la volanul masinii mele marca Peugeot avand numar de inmatriculare B-03-URM, am fost sicanat de conducatorul auto al autovehiculului marca Toyota Land Cruiser de culoare neagra, avand numarul de inmatriculare B-63-WPO.

Acesta s-a apropiat de masina mea si a inceput sa imi dea flash-uri folosind cele doua proiectoare mari din fata masinii, orbindu-ma si claxonand sa ma dau la o parte, desi :


  1. nu aveam unde intrucat banda II era ocupata de alte masini

  2. rulam deja cu viteza maxima legala de 70 km/h

  3. nici in fata nu aveam unde sa accelerez pentru ca era o alta masina in fata mea


Intrucat nu am reusit sa ma dau din calea lui, acesta s-a apropiat la cativa centimetri in spatele meu, claxonand, aprinzand ostentativ proiectoarele si gesticuland nervos.
Dupa circa doua minute am reusit sa ma dau pe banda II, insa individul s-a apropiat de mine si a incercat efectiv sa ma omoare, tragand de volan in stanga spre mine si franand puternic, aruncandu-ma practic spre banda I unde era sa lovesc o masina Dacia Logan in care se aflau si copii minori. Putea sa degenereze totul intr-o imensa drama ce se putea solda cu morti, raniti si persoane grav vatamate din cauza acestui nesimtit.

Am sunat la 112 la 19:49 si mi s-a facut transferul la IJP Ilfov unde operatorul mi-a recomandat sa....ma opresc in Otopeni [ eu iesisem deja din localitate ] si sa depun o plangere desi, puteam atat eu si cat pasagerii din Logan sa fim morti sau mutilati de mult timp.

Intrucat in localitatea Otopeni pe DN1 sunt instalate camere de supraveghere, solicit IJP ILFOV ca pe intervalul orar indicat de mine sa scoata inregistrarile sa vada ca atat masina mea cat si auto condus de individul de la volanul masinii Toyota land Cruiser B-63-WPO au rulat prin localitate, mai ales ca acesta sigur este inregistrat ca depasind viteza legala admisa si cer sa fie cercetat sub aspectul savarsirii infractiunii de tentativa de omor dincolo de consecintele inscrise in Codul Rutier.

O drama cumplita a fost evitata insa altadata sau alti soferi ar putea sa nu mai aiba norocul meu, sfarsind prin a fi ucisi de tot felul de posesori de masini de lux extrem de scumpe care au transformat deja strazile noastre intr-o loterie la care iti joci zilnic viata si sanatatea. Nu suntem bataia lor de joc si viata noastra nu poate fi lasata la cheremul unor asemenea persoane total iresponsabile.

Continuare: http://www.urbaniulian.ro/2010/04/07/cum-a-vrut-sa-ma-omoare-soferul-masinii-b-63-wpo/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu