micul dictator arata fata adevarata a unor politruci cum ar fi: Laszlo Borbely, Gyorgy Ervin, Emil hop poc Boc, Marcel Hoara (Bocul de la Gorj, pixuletele topi-top, ciumpilica-tiriplica, politicianul de matineu), Attila Korodi, Livache Negoita, George Scripcaru, Raduly Robert, Antal Arpad, Sorin Oprescu, Virginia Stefanica, Nicolae Nemirschi, Radu Mazare etc

luni, 19 aprilie 2010

Tinerii votanţi ai comuniştilor - opera profesorilor de istorie

Mulţumesc Jurnal TV, varianta online, care a difuzat recent filmul “Katyn”. Am fost pur şi simplu încântat şi impresionat de această producţie cinematografică. Bravo! Concluzia: propaganda comunistă şi-a făcut bine treaba, altfel nu-mi explic de ce nu am aflat mai devreme despre această tragedie. Mi s-a părut foarte ciudat să învăţ lucruri absolut noi referitor la un fapt istoric despre care crezusem că ştiu multe: ororile făcute de comunişti.

Urmăream filmul şi mă gândeam: am fost minţit de către profesorii mei de istorie. Am fost minţit prin omisiune. Mi-au împănat capul cu ororile fasciştilor, ne-au povestit despre Auschwitz, despre exterminarea evreilor, dar nu au suflat niciun cuvânt despre ce au făcut comuniştii. Puteau, de exemplu, să ne zică şi câteva lucruri despre “Katyn”. Ţin minte că am trecut razant şi prin istoria despre deportările moldovenilor. Comunismul este un rău, un mare rău. Nu contează teoria, nu contează că-mi veţi spune ce se dorea şi ce luminos am fi trăit… Nu asta este important. Contează cu adevărat gropile comune, miile de morţi. Vor exista mereu săriţi de pe fix care îl vor glorifica pe Stalin. Noi, sănătoşii trebuie să ne dăm seama: partidul comuniştilor are încă mare influenţă în Moldova pentru că cei care au purtat acest nume până la ei nu stau pe stâlpul infamiei ca şi fasciştii. Veţi spune, comuniştii de azi nu sunt cei de ieri. Vă voi spune că nici fasciştii de azi nu sunt cei de ieri. Hai, atunci să legiferăm partidul fascist. Căci fascist este egal cu comunist. Nu am niciun dubiu.

Tot îi înfierez eu pe bătrâni că îi votează pe comunişti. Nu spun, însă, că există şi foarte mulţi susţinători tineri. De ce se întâmplă aceasta? Simplu, pentru că istoria nu ne-a fost predată bine la şcoală. Dacă aflam mai multe despre ce au făcut bolşevicii la Katyn, dacă ni se spunea că comuniştii au omorât şi deportat foarte mulţi evrei… dacă accentuam asupra acestor lucruri, altfel stăteau lucrurile şi în viaţa politică de astăzi. Iată că ajungem şi la cel mai important: generaţia bătrână este pierdută, este zombată dramatic, şi, din păcate, îi calcă pe urmă şi generaţia celor tineri. Tinerii parcă simt că nu e bine să fii comunist, dar întreabă-i: de ce? Nu o să ştie ce să-ţi spună. Nu au informaţiile necesare din şcoală. Profesorii de istorie sunt de vină.

Sursa: http://cojocari.ro/2010/04/tinerii-votanti-ai-comunistilor-opera-profesorilor-de-istorie/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu