micul dictator arata fata adevarata a unor politruci cum ar fi: Laszlo Borbely, Gyorgy Ervin, Emil hop poc Boc, Marcel Hoara (Bocul de la Gorj, pixuletele topi-top, ciumpilica-tiriplica, politicianul de matineu), Attila Korodi, Livache Negoita, George Scripcaru, Raduly Robert, Antal Arpad, Sorin Oprescu, Virginia Stefanica, Nicolae Nemirschi, Radu Mazare etc

joi, 13 mai 2010

Dan Tanasa: Raspunsul lui Florin Cherestes si al Observatorului de Covasna dupa materialul de ieri: injuraturi, trivialitati si jigniri! Bravo baieti!

In urma materialului publicat ieri pe blog, Florin Cherestes (foto jos), unul din membrii din conducerea Observatorului de Covasna mi-a expediat un email de "sustinere" pe care il redau alaturat.

Reactia lui Florin Cherestes confirma si ea nivelul intelectual al grupului Manolachescu-Guruianu-Santa-Iordan-Cherestes si poate ridica semne de banuiala privind existenta unui adevarat grup mafiot, deghizat in grup de media, care "executa" public pe oricine nu gandeste ca ei sau pe oricine indrazneste sa atace discursul iredentist al primarului Antal Arpad si al presedintelui Consiliului Judetean Covasna, Tamas Sandor.
Nu am inteles ce legatura are mama mea cu mizeria asta...eu nu m-am legat de mama lui Cherestes. I-am aratat doar opinia mea, argumentata, la care Cherestes are un singur argument: sa ma injure de mama!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu