micul dictator arata fata adevarata a unor politruci cum ar fi: Laszlo Borbely, Gyorgy Ervin, Emil hop poc Boc, Marcel Hoara (Bocul de la Gorj, pixuletele topi-top, ciumpilica-tiriplica, politicianul de matineu), Attila Korodi, Livache Negoita, George Scripcaru, Raduly Robert, Antal Arpad, Sorin Oprescu, Virginia Stefanica, Nicolae Nemirschi, Radu Mazare etc

vineri, 13 ianuarie 2012

Dan Tanasa: PREȘEDINTELE PNL SFÂNTU GHEORGHE, Mădălin Guruianu, SLUGA UDMR în Covasna

PREȘEDINTELE PNL SFÂNTU GHEORGHE, Mădălin Guruianu, SLUGA UDMR în Covasna, despre scrisoarea Senatorului PC Dan Voiculescu prin care reclama discriminarea românilor din Sfântu Gheorghe: „O dovadă de lipsă de respect”! DEMENȚĂ TOTALĂ: Guruianu îl jignește pe Voiculescu și îl laudă pe primarul UDMR Antal Arpad!


Madalin Guruianu
Dupa ce senatorul PC Dan Vociulescu a reclamat public faptul ca in Primaria Sfantu Gheorghe nu este angajat niciun roman, presedintele PNL Sfantu Gheorghe Madalin Guruianu a iesit din nou la rampa cu binecunoscutul sau discurs pro-UDMR.

Cotidianul Mesagerul de Covasna puncteaza in numarul sau de azi reactia liberalului la scrisoarea lui Voiculescu:


"Mădălin Guruianu (PNL): „O dovadă de lipsă de respect”

Cu privire la acest subiect,liderul PNL Sfântu Gheorghe, Mădălin Guruianu, a declarat: „Cred că actualul raport de activitate, chiar şi din acest an, spune multe despre cât de discriminat te poţi simţi ca român. Dacă vrei şi încerci să faci ceva, să aduni lângă tine oameni, români sau maghiari deopotrivă, şi să creezi bunăstarea acestui oraş, să
creezi ocazii de a fi finanţate evenimente şi ale românilor, şi ale maghiarilor şi împreună, eventual. Lucruri de genul acesta mă fac nu să mă simt dis­criminat, ci mă fac fericit că trăiesc într-un oraş ca Sfântu Gheorghe”.

Mădălin Guruianu, susţine că, prin gestul său, senatorul a dat dovadă de lipsă de respect: „Mi-e foarte greu să comentez ceva despre domnul Dan Voiculescu, despre care am avut opinii foarte critice şi extrem de critice de-a lungul anilor, şi, în principiu, nu mi s-a schimbat deloc părerea asupra domniei sale. Cu atât mai mult cu cât, a vorbi la Bucureşti despre această problemă, fără măcar să ai bunul simţ să te informezi mai mult decât atât, şi să vezi ce înseamnă nişte acţiuni pe care primăria le-a făcut în ultimii ani, atât pentru români cât şi pentru maghiari, mi se pare cel puţin o dovadă de lipsă de respect, ca să nu o cataloghez chiar altfel”, a declarat Mădălin Guruianu.

În opinia sa, cel mai important lucru care ar trebui să ne anime pe toţi ar fi să găsim oameni competenţi: „Cred că de când am decis să intru în zona aceasta a implicării politice, şi nu neapărat a politicii în special, ci a implicării în viaţa cetăţenilor, niciodată nu mi-am pus problema asupra etniei unei persoane. Niciodată nu m-am gândit că dacă am avea consilieri sau dacă am avea angajaţi români ar fi net superiori celor maghiari sau invers. Cred că cel mai important lucru care ar trebui să ne anime pe toţi ar fi să găsim oameni competenţi, oameni cu ade­vărat competenţi care vor, pot, şi reuşesc să facă ceva pentru acest oraş şi în acest oraş”, a spus liderul PNL."

Puteti citi intreg materialul in Mesagerul de Covasna

Nota mea 1: care va sa zica, marele liberal Guruianu nu sufla o vorba despre faptul ca in Primaria Sfantu Gheorghe nu este angajat niciun roman. In viziunea sa asta nu e o problema. Guruianu alege, din nou, sa aiba un discurs pro-UDMR si pro-discriminarea romanilor! Problema este ca un senator, fie el si Voiculescu, a condamnat public acest lucru!

Nota mea 2: nu ii iau apararea lui Voiculescu, cred ca se poate apara si singur! Nu ma pot abtine insa sa nu remarc o noua mostra de atitudine pupincurista a lui Guruianu la adresa UDMR!

Sursa: http://tanasadan.blogspot.com/2012/01/presedintele-pnl-sfantu-gheorghe.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu