micul dictator arata fata adevarata a unor politruci cum ar fi: Laszlo Borbely, Gyorgy Ervin, Emil hop poc Boc, Marcel Hoara (Bocul de la Gorj, pixuletele topi-top, ciumpilica-tiriplica, politicianul de matineu), Attila Korodi, Livache Negoita, George Scripcaru, Raduly Robert, Antal Arpad, Sorin Oprescu, Virginia Stefanica, Nicolae Nemirschi, Radu Mazare etc

joi, 10 iunie 2010

Senatorul Iulian Urban: Sunt sătul de şantajul UDMR, nu îmi permit să mă prostituez

Senatorul PDL Iulian Urban le reproşează colegilor de la UDMR şi minorităţi din Subcomisia de analiză a Proiectului Codului de Procedură Civilă că nu au susţinut la vot amendamentele PDL. Urban se declară "sătul deşantajul celor de la UDMR" şi spune că "nu îmi permit să îmi bat joc de mine şi să mă prostituez".

Război în Coaliţie. Senatorul PDL Iulian Urban acuză UDMR şi minorităţile de trădare pentru că au votat împotriva unui amendament al său la Subcomisia de analiză a Proiectului Codului de Procedură Civilă. "Am remarcat faptul că PSD si PNL joaca un joc interesant şi au militat pentru ca legea să ajungă la CCRşi să fie declarată ca fiind neconstituţională. Însă la vot, marea mea surpriză a venit când ungurul MATE ANDRAS şi deputatul de la minoritati GROSARU ( Mircea Grosaru n-red.) au votat alături de PSD şi PNL împotriva noastră", scrie Iulian Urban.

"Şi-au bătut joc de munca depusă de noi la Subcomisia de analiză a Proiectului Codului de Procedură Civilă. Munca de luni de zile în care m-am bătut să se elimine o gramadă de texte care dădeau dreptul băncilor să-i execute pe români ca pe nişte pui de găina în bătaia tunului. Ce s-a întamplat? Astăzi de la orele 14:30 la Sala Mihai Viteazul din Parlament ne-am întâlnit, noi membrii Subcomisiei de CPC să discutăm pe ultimul lucru rămas în divergenţă şi să dăm votul final pe proiectul CPC. Trebuia să discutăm o aberaţie venită de la comisia care a redactat proiectul CPC care pur şi simplu obliga pe toţi românii care vor să declare recurs într-o cauză, sau pe cei care au doar calitatea de pârâţi într-un proces de recurs, să plătească OLIGATORIU un avocat, altfel neavând dreptul să depună şi să îşi susţina cauza în recurs în Justiţia română", mai scrie senatorul PDL pe blog."Deputatul ungur şi cel de la minorităţi care au votat pentru aceasta soluţie aberantă şi-au dorit ca legea să fie declarată neconstituţională, " să fie aruncată la gunoi munca noastră de 7 luni de zile".Şi atacul devine şi mai dur la adresa colegilor de Coaliţie.

"Mă declar satul de santajul celor de la UDMR. Adică, când vor ei, dacă PDL nu susţine toate cererile lor gata ei "dărâmă" Guvernul şi ţara, însă când vine vorba să votăm şi susţinem legi vitale pentru acest proiect al Codului de Procedură Civilă, legea ANI şi altele, şi votează împotriva Guvernului şi a interesului naţional. Eu unul nu îmi permit să îmi bat joc de mine şi să mă prostituez", scrie Iulian Urban.
Sursa: Realitatea TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu